Friday, June 22, 2012

hati seorang kawan yang di abaikan :/

Assalamualaikum semua

ye lama tak update . kalau ada sesuatu yang penting je aku on blogger usang aku ni . Okey berbulan-2 aku selalu take care pasal kawan kawan aku . aku sedih sebenarnya , dibalas macam ni sekali . Yeaah Aku tak ada orang lain dah dalam hidup ni , yang aku perlukan hanyalah kasih sayang dari kawan-2 . betul aku sayang korang . cuma korang je tak nampak . Kali ni aku betul-2 sedih . aku tak tahu kenapa korang selalu buat aku macam ni .

Lepas aku keluar dari Hostel,  hampir sebulan lebih aku always ingat kan korang kawan . Dalam masa hampir sebulan tu aku ada banyak kali menagis sebab ingat kan korang . korang pernah ambil tahu ke ? Aku anggap and aku layan korang macam satu family . kawan-2 Perempuan aku suka layan sebab dalam family aku tak ada perempuan pon . aku cuma mahu kasih sayang . Tahu kasih sayang :') . Kita makan sama-2 , mandi sama-2 , Tidur sama-2 , Sedih sama-2 Gelak Sama-2 Macam-2 lagi kan . batal pergaulan macam adik and abang dah.

Tapi.....
kenapa bila aku text and call Ada je yang tak replay and angkat ? Kenapa kenapa and kenapa ? Bila aku call ada yang end kan call dia banyak kali . Hati aku ni lembut , cepat terasa , apa salah aku kat korang ? Aku Update status "kawan lebih penting dari GF" sampai macam tu sekali . tapi Korang mana pergi ? Aku tak nak korang hilang dari life aku . kenapa korang buat aku macam ni ? SUMPAH aku lebih sayang kan kawan DUMA Daripada Sekolah baru aku . Sebab aku tahu korang baik dengan aku ,. Tak ada Pon nak BARUA-2 ni . Bila susah korang ajar aku kan , ingat lagi tak ? Kenapa aku DI ABAIKAN ?

Nawa ? Yees Aku Sayang dia gila-2 Sampai Aku dengan Betina lain pon aku Dah tak ada perasaan walaupon aku Dengan betina Tu Bercinta . Betapa Kuat hati aku Kat kau nawa ? Wallpaper Phone , twitter , lappy aku semua Picture kau . Status aku Kat facebook hampir 40% semua pasal Cinta aku kat kau ? tapi kau pernah take care ke ? hati aku memang dah TAK BOLEH dengan GIRL lain dah nawa . Tiap kali aku text or chat member-2 DUMA . AKu Tak pernah Tinggal tanya pasal kau :') . Cukup lah sekadar aku dengar cerita pasal kau , itu pon Sudah Cukup . Syukur Alhamdulillah dah aku rasa . Nawa , please sedar Nawa . pecah kan lah batu dalam hati aku ni . Terlalu keras untuk Girl lain untuk pecah kan . Tak percaya kau tanya lah NASYA . Aku Rapat dengan Dia Bukan Aku bercinta dengan dia , Ramai Salah Faham Aku Dengan dia . kau selalu perli aku dengan nasya . Padahal Aku kawan je Nawa . Setiap kali lepas solat . aku berdoa kita dijodoh kan . Kadang-2 aku main gitar . lirik lagu tu selalu aku tukar kan nama kau . Tadi bila aku call kau , Kau cakap aku cakap "hurm" padahal aku tanya "kau buat apa" Then Kau tutup . Then Dua kali Aku call kau tak angkat . Aku call kali ketiga baru kau angkat . Itu pon kau marah-2 lagi . kenapa kau Buat aku macam ni :( . Sebab aku jauh ke , sebab aku miskin ke , hina ke , tak dapat jumpa selalu ke , . ? Sampai Aku cakap kat kawan kau "kalau kau hilang DARA pon aku tetap sayang and mahu kan kau lagi" Tak cukup BESAR ke maknanya tu sayang ? Aku tak ada tempat nak mengadu selama ni . just Blogger je . Aku post Blog ni sebab Aku Dah tak tahan :/ . Aku tahu bila kau baca ni dari bloger kawan-2 kau kau akan benci aku . Facebook pula  Unfriend kan aku . tak tahu lah sama ada kau or orang lain yang unfriend kan aku . AKU TAHU KAU AKAN BENCI AKU SEBAB BLOGER NI . Time kita Bersama Dulu aku tak pernah nak kongkong kau . just aku mahu kau Pakai Tudung bila keluar . Gambar Dalam Facebook juga ada tulis pasal  kau . tapi kau tak ambil Peduli pon . Itu semua aku berharap kau Kutip balik aku dari life kau :( . Dalam Blogg ni juga aku ada post pasal kau

Now aku mahu Close facebook aku and Phone aku insyaallah aku akan Tutup juga . Sebab Tak ada guna dah aku rasa , Call kawan-2 Tapi End kan call aku and ada yang tak jawab Terus . Sory Kawan Kalau Korang terasa ., aku Bukan Kawan yang Terbaik selama ni , aku tak mampu buat korang happy . aku terlalu tertekan . Tapi aku tetap sayang korang . Biar lah Korang membenci aku . sebab aku tak ada makna lagi dalam hidup korang . ada sesetengah je yang layan aku . tu cukup bersyukur lah . Aku tetap takkan tinggal kan korang . Mesti ada yang benci kan aku nanti  , tak apa . Aku tabah Dari pada aku pendam perasaan ni . Aku terasa di abaikan Tahu ? . I love you Friends <3 . Aku ni Hina memang patut korang tak ada kawan macam aku :( . tapi  hati aku tetap kat korang semua . Now aku akan kejar Akhirat demi Hidup aku di alam barzah and Di padang mashar nanti . Assalamualaikum semua :')

No comments:

Post a Comment